Борлуулалт, үйлчилгээний ажилтан бол бизнесийн ертөнцийн хамгийн чухал хүн юм. Борлуулагч бүтээгдэхүүнээ борлуулж чадсанаар аливаа байгууллага оршин тогтнож, үйл ажиллагаагаа явуулах боломжтой болно. Зах зээлийн өрсөлдөөн өдрөөс өдөрт нэмэгдэж буй өнөө үед борлуулалт үйлчилгээний ажилтны гүйцэтгэлийг нэмэгдүүлэхийн тулд ур чадварыг нь сайжруулах хэрэгтэй. Борлуулалтын ажилтны борлуулах ур чадварыг нэмэгдүүлэх, үйлчилгээний чанарыг сайжруулахад чиглэсэнБОРЛУУЛАЛТ ба ҮЙЛЧИЛГЭЭний 6 цагийн сургалтыг санал болгож байна.
СУРГАЛТЫН ХӨТӨЛБӨР
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛӨВ, БОРЛУУЛАЛТЫГ НЭМЭГДҮҮЛЭХ АРГА ЗҮЙ
Хэрэглэгчийн зан төлөв
Худалдан авагчдын шийдвэр гаргах онцлогууд
Хэрэглэгч нэмэгдүүлэх арга зүй
Шууд маркетингийн арга техникүүд үр дүнтэй ашиглах нь
БОРЛУУЛАЛТЫН АРГА ТЕХНИКҮҮД
Хэрэглэгчтэй уулзалт хийх алхмууд
Бараа бүтээгдэхүүний танилцуулга
ЯТГАН БОРЛУУЛАХ, ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ТАТГАЛЗЛЫГ ДАВАН ТУУЛАХ, ХЭРЭГЛЭГЧИЙГ ХАЛАМЖЛАХ НЬ
Ятган борлуулах арга зүй
Эсэргүүцэл, татгалзлыг шийдвэрлэх нь
Нэгж борлуулалтын дуусгах процесс
Хэрэглэгчийг халамжлах нь
ҮЙЛЧИЛГЭЭ
Үйлчилгээний тухай үндсэн ойлголт
Үйлчилгээний ангилал
Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн ач холбогдол
Хэрэглэгчийн хүлээлтийг давуулах нь
Сургалт 2017 оны 08-р сарын 05-ны өдөр 10:00-17:00 цагийн хооронд хичээллэнэ.
Сургалтын талаарх дэлгэрэнгүй мэдээллийг 70001123, 94061123 дугаараас лавлана уу.