“Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д нийт 167 иргэн хандсанаас 115 утсанд 118, чатботод 30, И-баримт аппликейшн 3, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 16 гомдол мэдээлэл ирсэн.
Улмаар 89 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 26 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 5 иргэний гомдлыг өргөдлөөр оруулан, 28 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэсэн байна.
Үүнээс 19 иргэний барааг шинээр сольж өгөх, засвар үйлчилгээ үзүүлэх болон бусад байдлаар ирүүлсэн гомдлыг шуурхай шийдвэрлэж 2,4 сая төгрөгийн мөнгөн хохирол барагдуулжээ.
Хэрэглэгчийн гомдол, саналыг Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын:
- Хэрэглэгчийн мэдээллийн төвийн утас: 115
- Засгийн газрын Иргэд олон нийттэй харилцах төвийн утас: 11-11
- Цахим хаяг: afccp.gov.mn
- Цахим шуудан: bichigkhereg@afccp.gov.mn
- Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газар
- twitter.com/afccpmn
- https://www.facebook.com/groups/391583442769715/ бүлгэм зэрэг цахим хаягуудаар мэдээллийг хүлээн авч байна.