Төмөр
Замчдын Мэргэжлийн холбооныхон өнөөдөр хэвлэлийнхэнд хандаж \”Монгол Ньюс\” мэдээлийн төвд хэвлэлийн бага хурал хийлээ. Тэд Монголын
Төмөр замын нэгдсэн холбооны тэргүүн Ч.Сүрэнхорлоогийн ажлыг эсэргүүцэж буй гэлээ. Монголын Төмөр замын нэгдсэн холбоо нь байгуулагдахад долоон
холбоо нэгджээ. Таван холбоо гарахаа өнөөдөр мэдэгдэж байна. Монголын Зүтгүүрийн инженер,
мэргэжилтнүүдийн, Монголын Вагоны мэргэжилтнүүдийн, Монголын Төмөр Замын
тээвэр зохион байгуулалтын инженерүүдийн, Төмөр замын эрчим хүч, усны
инженерүүдийн, Москвагийн Төмөр замын их сургууль төгсөгчдийн холбоо энд багтжээ. Монголын
Вагоны Мэргэжилтнүүдийн холбооны дарга Л.Болд \”Төмөр зам мэргэжил бүр дээр үйл
ажиллагаа явуулдаг. Мэргэжил бүрээ хөгжүүлье гэсэн
зорилготой нэгдсэн холбоод байдаг. Холбоо болгон өөрийн ажлын онцлогтой. Эдгээр
холбоо нь 2015 оноос Төмөр Замын Нэгдсэн холбоонд элссэн. Нэгдсэн холбоо
бидэнтэй уулзаж ярьж, ажил мэргэжлээ хөгжүүлэх дорвитой бодлого боловсруулахын
оронд бидний өмнөөс, бидэнтэй хуралдаж шийдээгүй асуудлуудаа хэвлэл мэдээллийн
хэрэгслээр удаа дараа мэдээлж, төмөр замын үйл ажиллагааны талаар олон нийтэд ташаа
ойлголт төрүүлж байна. Тиймээс бид энэ холбооноос гарахаар шийдсэн. Тус
тусынхаа ажлыг шийдээд явцгаая. Бид улстөржөөгүй. Мэргэжилтнүүдээ бэлтгэж явахыг
л хүсч байна” гэсэн юм.
Замчдын Мэргэжлийн холбооныхон өнөөдөр хэвлэлийнхэнд хандаж \”Монгол Ньюс\” мэдээлийн төвд хэвлэлийн бага хурал хийлээ. Тэд Монголын
Төмөр замын нэгдсэн холбооны тэргүүн Ч.Сүрэнхорлоогийн ажлыг эсэргүүцэж буй гэлээ. Монголын Төмөр замын нэгдсэн холбоо нь байгуулагдахад долоон
холбоо нэгджээ. Таван холбоо гарахаа өнөөдөр мэдэгдэж байна. Монголын Зүтгүүрийн инженер,
мэргэжилтнүүдийн, Монголын Вагоны мэргэжилтнүүдийн, Монголын Төмөр Замын
тээвэр зохион байгуулалтын инженерүүдийн, Төмөр замын эрчим хүч, усны
инженерүүдийн, Москвагийн Төмөр замын их сургууль төгсөгчдийн холбоо энд багтжээ. Монголын
Вагоны Мэргэжилтнүүдийн холбооны дарга Л.Болд \”Төмөр зам мэргэжил бүр дээр үйл
ажиллагаа явуулдаг. Мэргэжил бүрээ хөгжүүлье гэсэн
зорилготой нэгдсэн холбоод байдаг. Холбоо болгон өөрийн ажлын онцлогтой. Эдгээр
холбоо нь 2015 оноос Төмөр Замын Нэгдсэн холбоонд элссэн. Нэгдсэн холбоо
бидэнтэй уулзаж ярьж, ажил мэргэжлээ хөгжүүлэх дорвитой бодлого боловсруулахын
оронд бидний өмнөөс, бидэнтэй хуралдаж шийдээгүй асуудлуудаа хэвлэл мэдээллийн
хэрэгслээр удаа дараа мэдээлж, төмөр замын үйл ажиллагааны талаар олон нийтэд ташаа
ойлголт төрүүлж байна. Тиймээс бид энэ холбооноос гарахаар шийдсэн. Тус
тусынхаа ажлыг шийдээд явцгаая. Бид улстөржөөгүй. Мэргэжилтнүүдээ бэлтгэж явахыг
л хүсч байна” гэсэн юм.