Тоолуурын заалтыг сар бүр тогтсон хугацаанд авна.
-
Хэрэглэгчдэд үйлчлэх төвийн ажилтан сар бүр гэрээнд заасан хугацаанд тоолуурын заалтыг авна.
-
Хэрэглэгч нь заалт авах ажилтныг тоолуурын шит рүү нэвтрэх боломжоор хангах үүрэгтэй.
-
Заалтыг авахдаа хэрэв электрон тоолуур бол цахим багажаар бусад тоолуур бол гараар бичиж авна
Заалт авах боломжгүй тохиолдолд хэрэглээг өмнөх саруудын дунджаар тооцно.
-
Заалт авах ажилтан шит рүү нэвтрэх боломжгүй тохиолдолд тухайн хэрэглэгчийн өмнөх гурван сарын хэрэглээний дунджаар тооцож төлбөрийг нэхэмжилнэ.
-
Харин хоёр сар дараалан шит рүү нэвтрэх боломжгүй байсан тохиолдолд тухайн хэрэглэгчийн хэрэглээг түдгэлзүүлж болзошгүй.
Заалт авах үед тоолуурын хэвийн ажиллагаа алдагдсан нь тогтоогдсон бол
-
Тоолуур хэмжих хэрэгсэл шатсан, гэмтсэн, алдагдсан
-
Зүй бус хэрэглээ илэрсэн
-
Тоолуур хэмжих хэрэгслийн холболт буруу, битүүмжлэл алдагдсан
Эдгээр зөрчил илэрвэл хэрэглэгч буруутай эсэхийг тогтоож буруутай тохиолдолд нөхөн төлбөр тооцож нэхэмжилнэ.
Буруугүй тохиолдолд өмнөх гурван сарын дунджаар тооцож нэхэмжилнэ.
Эх сурвалж: Улаанбаатар цахилгаан түгээх сүлжээ ТӨХК